I dag kom den lille trailer for en del af mit nuværende arbejde. Rikke der fortæller om ministeriet er min skønne og sjove chef.
Se den her: http://video.kglteater.dk/video/1378642/eventministeriet-trailer-2011
Og så lige et lille billede af den sidste produktion jeg skal være med til at lave mens jeg er på løntilskud.
![Elefantmanden_02_scr[1]](https://www.kolding-knudsen.dk/wordpress/wp-content/uploads/2011/03/Elefantmanden_02_scr1-200x300.jpg)
Fra 15. april er jeg nemlig RIGTIGT ansat (dvs. med løn) i 3½ måned i ca. 25 timer om ugen til at planlægge og afvikle sommerens arrangementer på Ofelia Beach.
For ca 1 måned siden så Ofelia Beach sådan her ud. Sommeren 2011 byder på jazz, skuespil, rock koncerter, ballet, vollyball, fodbold, tango, Cirkus Nemo, Zulu Sommerbio og meget mere – HELT GRATIS. Plus selvfølgelig sol, sand, lænestole, afslapning og hvad der ellers hører til på en strand. 

